تازہ ترین
Home / Home / پی ایس ایل آٹھ کے میچ میں ملتان سلطان نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو 9 وکٹوں سے شکست دے دی۔

پی ایس ایل آٹھ کے میچ میں ملتان سلطان نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو 9 وکٹوں سے شکست دے دی۔


کراچی (ذیشان حسین) روسو اور احسان اللہ نے بطور سلطان گلیڈی ایٹرز کے خلاف شاندار فتح اپنے نام کر لی۔
ملتان سلطانز نے ایچ بی ایل پاکستان سپر لیگ 8 میں زبردست واپسی کی جب احسان اللہ نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے بیٹنگ آرڈر کو ملتان کرکٹ اسٹیڈیم میں نو وکٹوں سے شکست دینے میں مدد کی۔

احسان اللہ کی شاندار تیز گیند بازی نے انہیں چار اوورز میں 12 کے عوض پانچ کے ناقابل یقین اعداد و شمار حاصل کیے اور ان کی 24 میں سے 16 گیندیں ڈاٹ تھیں۔ ملتان سلطانز کے باؤلر کے لیے یہ دوسری بہترین شخصیات ہیں،

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی شروعات خراب رہی جب مارٹن گپٹل دوسرے اوور میں سمین گل اور عبدالواحد بنگلزئی پانچویں اوور میں عباس آفریدی کا شکار بنے۔ احسان اللہ کے تعارف سے ان کی پریشانیوں میں اضافہ ہوا، جنہوں نے اننگز کے چھٹے اوور میں سرفراز احمد کو بولڈ کیا۔

میچ کی خاص بات آٹھویں اوور میں سامنے آئی جب احسان اللہ نے جیسن رائے کا حساب لیا، جو 18 گیندوں پر 27 رنز کے ساتھ اننگز میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی تھے، اور افتخار احمد نے بیک ٹو بیک گیندوں پر مہمان ٹیم کو پانچ وکٹوں پر 46 رنز تک پہنچا دیا۔

محمد نواز اور عمر اکمل نے 4.3 اوورز میں 20 رنز بنا کر جہاز کو مستحکم کرنے کی کوشش کی لیکن جیسا کہ سابق کھلاڑی اسامہ میر کے لیگ اسپن کے ہاتھوں ایل بی ڈبلیو ہو گئے، جو مذکورہ پاکستان کپ کے بہترین باؤلر تھے اور حال ہی میں ڈیبیو کیا تھا۔ نیوزی لینڈ کے خلاف ون ڈے سیریز میں پاکستان کے راستے ایک بار پھر کھل گئے۔

احسان اللہ نے عمر کو اگلی ہی گیند پر پویلین واپس جانا تھا – 13ویں کی پہلی – اور تین گیندوں کے بعد، اس نے نسیم شاہ کے اسٹمپ کو جھنجھوڑ کر فارمیٹ میں اپنا پہلا پانچواں ریکارڈ کیا۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز 110 رنز بنا سکی کیونکہ وہ سات گیندیں باقی رہ کر آؤٹ ہو گئی۔ ان کا دوسرا بہترین اسکور محمد حسنین کا رہا جنہوں نے 22 رنز بنائے جبکہ سمین اور عباس نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔

رن کا تعاقب ہوم سائیڈ کے لیے ایک کیک واک ثابت ہوا کیونکہ انہوں نے صرف 13.3 اوورز میں لائن کو عبور کیا۔ تاہم ابتدائی ہچکی اس وقت آئی جب دوسرے اوور کے آغاز میں نووان تھشارا نے شان مسعود کو اسٹمپ کے سامنے پیڈ پر مارا، لیکن اس کے بعد ملتان سلطانز کے لیے یہ ایک ہموار سفر تھا۔

ریلی روسو، سیزن کا اپنا پہلا میچ کھیل رہے تھے، نے چوتھے اوور میں تھشارا کو لگاتار چار چوکے مار کر کھیل کو چھین لیا۔ انہوں نے اپنی آٹھویں ایچ بی ایل پی ایس ایل نصف سنچری بنائی اور 42 پر 78 ناٹ آؤٹ اور ملتان سلطانز کے کپتان محمد رضوان نے 34 گیندوں پر 28 رنز بنائے اور دونوں نے 108 رنز کی ناقابل شکست شراکت داری کی۔

About Dr.Ghulam Murtaza

یہ بھی پڑھیں

Pakistan National Football team faces travel disruption

Islamabad, (Nop Sports) The Pakistan National Football Team is set to play its final away …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے