تازہ ترین
Home / پاکستان / ائی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ میں انگلینڈ نے پاکستان کو 93 رنز سے ہرا دیا۔

ائی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ میں انگلینڈ نے پاکستان کو 93 رنز سے ہرا دیا۔

ایڈن گارڈنز، (رپورٹ ذیشان حسین) کولکتہ میں آئی سی سی مینز ورلڈ کپ 2023 کے 44ویں میچ میں انگلینڈ نے پاکستان کو 93 رنز سے شکست دے دی۔
اس شکست کے بعد پاکستان ائی سی سی ورلڈ کپ کے سیمی فائنل مقابلے سے باہر ہو گیا

انگلینڈ کے 338 رنز کے ہدف کے تعاقب میں پاکستان کے بیٹنگ آرڈر کو پہلا دھچکا اپنی اننگز کے ابتدائی حصے میں ہی لگا جب اوپنرز عبداللہ شفیق اور فخر زمان پہلے تین اوورز میں آؤٹ ہوئے۔

محمد رضوان اور کپتان بابر اعظم اپنی وکٹیں گنوانے سے قبل بالترتیب 51 گیندوں پر 36 اور 45 گیندوں پر 38 رنز بنا کر ٹیم کو استحکام کی جھلک دکھانے میں کامیاب رہے۔ سعود شکیل نے عادل رشید کے آؤٹ ہونے سے قبل 37 گیندوں پر معمولی 29 رنز بنائے جب کہ سلمان علی آغا میچ میں 50 سے زائد رنز بنانے والے پاکستان کے واحد بلے باز بن گئے جنہوں نے 45 گیندوں پر چھ چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 51 رنز بنائے اور اس سے قبل بین کے ہاتھوں کیچ ہو گئے۔

افتخار احمد اور شاداب خان نے بالترتیب پانچ گیندوں پر تین اور سات گندوں پر چار رنز بنانے کے بعد اپنی وکٹیں گنوا دیں۔ شاہین شاہ آفریدی نے 23 گیندوں پر 25 رنز بنائے جبکہ حارث رؤف نے 23 گیندوں پر 35 رنز بنائے، محمد وسیم جونیئر (16 ناٹ آؤٹ کے ساتھ آخری وکٹ کے لیے 53 رنز کی شراکت قائم کی۔

ولی نے 56 رنز کے عوض تین وکٹیں حاصل کیں جبکہ عادل رشید، گس اٹکنسن اور معین علی نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔

اس سے قبل انگلینڈ کی جانب سے ڈیوڈ ملان اور جونی بیرسٹو کے درمیان اوپننگ پارٹنرشپ میں 82 رنز بنائے گئے۔ ملان 14ویں اوور میں افتخار احمد کے ہاتھوں 39 گیندوں پر 31 رنز بنا کر اپنی وکٹ گنوا بیٹھے۔ بارسٹو نے اپنا رن 61 گیندوں پر سات چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 59 رنز پر ختم کیا جبکہ دائیں ہاتھ کے بلے باز جو روٹ 72 گیندوں پر 60 رنز بنانے میں کامیاب رہے اس سے قبل وہ شاہین آفریدی کی گیند پر شاداب خان کے ہاتھوں کیچ ہو گئے۔

ہیری بروک 17 گیندوں پر 30 رنز بنانے میں کامیاب رہے اور حارث رؤف کی وکٹ گنوا بیٹھے۔ بین اسٹوکس نے 76 گیندوں پر 11 چوکوں اور دو چھکوں کی مدد سے 84 رنز کی شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

حارث رؤف نے 64 رنز دے کر تین وکٹیں حاصل کیں۔ شاہین اور وسیم جونیئر نے دو دو جبکہ افتخار نے ایک وکٹ اپنے نام کی۔

پاکستان نے اپنی ورلڈ کپ مہم کا اختتام چار فتوحات کے ساتھ پوائنٹس ٹیبل پر پانچویں جبکہ انگلینڈ تین جیت کے ساتھ ساتویں نمبر پر ہے.

About Dr.Ghulam Murtaza

یہ بھی پڑھیں

صوبائی وزیر ثقافت، سیاحت، نوادرات و آرکائیوز سید ذوالفقار علی شاہ سے بین الاقوامی شہرت یافتہ صوفی گلوکارہ عابدہ پروین کی ملاقات، سندھ انسٹیٹیوٹ آف میوزک اینڈ پرفارمنس آرٹ جامشورو کے دورے کی دعوت

کراچی، (رپورٹ، ذیشان حسین) صوبائی وزیر ثقافت، سیاحت، نوادرات و آرکائیوز سید ذوالفقار علی شاہ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے